PDA

View Full Version : Sugestii plante



Uzzi
07-12-2006, 21:14
Pesti : Molly , Xifo , Guppy , Neoni , Sanitari ( din aia albi si din aia cu dungi negre ) ...
Plante: vallisneria gigantea , sagittaria sagittifolia , echinodorus parviflorus ( astea cred ca sunt , sunt incepator si m-am uitat la plantele din acvariul meu si am scris numele lor dintr-o carte , sper sa fio scris bine )
Subsol : nisip , pietris
Aparate : Filtru , incalzitor
Neon: Nu am dar becul din camera e aprins de pa la 17.00-24.00 si in rest lumina naturala
2 Acvarii : - molly , xifo , guppy , sanitari albi
- neoni , sanitari cu dungi negre


Referitor la plante as vrea daca se poate niste sfaturi , ce specii as mai putea gasi si care mi-ar fi utile ( daca sunt " minuni " prin acvariul meu , va rog sa-mi nu ma supar )

Solaris
07-12-2006, 22:34
lumina total insuficienta. poti sa-ti iei adio de la plante; o sa se 'topeasca'. pentru un acvariu adevarat ai nevoie de lumina artificiala, adica neoane 'consacrate'. pe forum s-a vorbit mult pe tema asta. formula generala de calcul e 0.5W la 1l apa, 12 ore pe zi.
ce capacitate au bazinele? cate 'zile' au? sunt langa geam? daca razele soarelui bat direct in ele, o sa ai mari probleme cu algele.

Uzzi
08-12-2006, 20:06
ce capacitate au bazinele? cate 'zile' au? sunt langa geam? daca razele soarelui bat direct in ele, o sa ai mari probleme cu algele.

Acvarile sunt : 30Lx30lx30h Cub ( cam 25 l cred )
60Lx20lx23h acvariu dreptunghic ( 30 l )

Le am de 3 saptamani cu pesti si de 4 saptamani fara pesti

Unul e langa geam ala cubic cu lumina direct de la soare pe el , iar al 2 lea dreptunghic e pe peretele unde ajunge cea mai putina lumina de la soare ( am observat ca la cel derptunghic cel cu lumina cea mai putina , plantele s-au dezvoltat mai bine decat in cel cubic si asta se observa vizibil )