PDA

View Full Version : neoanele consuma cam mult;)



reptylesromgrup
08-11-2008, 16:35
sunt acvarist incepator si am mai avut eu pesti dar acum vreau sa fac crescatorie. Problema intervine la capitolu iluminare, deoarece pt lumina buna k sa consumi 2x36W doua neoane la un acvariu >100l cam mult fratilor! Am 18 ani, sunt electronist locul 2 pe tara, si ma gandesc sa gasesc cv mult mai economic si cu o putere mai mare de iluminare care sa ocupe si foarte putin spatiu.
Lucrez ca inventator sub numele de ReptylesRom, iar produsul care vreau sa il scot pe piata va consuma maxim 50W avand puterea a 3-4 neoane de 36W, va putea oferi lumina calda sau white, rosu, albastru, sau verde dupa cum veti dori. Avantajul va fi k avetzi o garantie de 1 an, iar noi va garantam k timp de 15 ani nu se va arde nici un bec :grin: . Deci datzi un ban si 15 ani no problem :lol: .
Al doilea produs pe care il voi scoate in curand din atelier se adreseaza crescatorilor. Un termometru multiplu, care va masura temperatura de pana la 8 acvarii(sau mai mult dar se va construi la comanda speciala), afisate pe un singur ecran ;) . Pretul va fi foarte mic dar mai trebuie lucrat putin la el , avand eroarea de 0.1 grade.

Alt_Razvan
08-11-2008, 16:54
OK.. cu puterea consumata de aceste produse, sa spunem ca este interesant.. Dar ce ne poti spune despre ceilalti parametrii ai luminii emise de aceste "lampi" (sau ce sunt ele)...
In acvaristica nu doar puterea consumate este importanta ;)
Deci, asteptam continuarea.

DaCiaN
08-11-2008, 18:15
ma ofer printre primii dispusi sa testeze produsele tale ;)

de_mmonic
08-11-2008, 19:13
salut, foarte interesante ideile tale si iti apreciez efortul, sa speram ca va iesi ceva bun deoarece si eu am o problema la consumul curentului, avand 6 neoane de 36 w care merg 12 ore zi si inca 2 de 18w la fel 12 ore pe zi

reptylesromgrup
08-11-2008, 21:46