Salut! Vreau sa spun in primul rand ca sunt incepator in acvaristica si am dat de site-ul acesta prin intermediul Nevertebrate.ro in urma achizitionarii unor plante acvatice de la ei.

Inainte de a incepe o sa precizez fiecare pas facut de la
inceput, deci daca se lungeste destul de mult postarea este din cauza ca imi doresc sa fie totul inteles.