Results 1 to 5 of 5

Thread: Incepator caut ajutor!

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    3
    Post (Dis)Likes

    Incepator caut ajutor!

    Salut tuturor!

    Numele meu este Cristi. Sunt acvarist incepator.

    Detin un acvariu de 30L, functional de o luna si un pic, cu cativa pestisori si o planta si ma pregatesc pentru un acvariu de 60L.

    Primul contine urmatoarele:

    6 Guppy (4 femele si 2 adulti) + 6 pui (in siguranta in maternitate)
    4 neoni
    4 sanitari (2 albi galbui, unul gri cu dungi verticale negre, maricel care mananca melci si inca unul gri inchis care curata peretii acvariului
    4 zebre
    2 melci
    Va cer scuze insa nu m-am familiarizat cu denumirile speciilor.
    1 incalzitor pentru acvariu 30-50L setat la 25 grade
    1 filtru intern pentru un acvariu de pana la 60L

    acvariul a fost amenajat de 2 angajati super simpatici si pasionati de la un petshop.

    testez apa saptamanal la o zi dupa schimbul de 30% si curatarea filtrului, cu testere 6in1 - easy-life.

    Avariul nou:

    60L
    filtru extern JBL e401
    piatra cu pompa de aer introdusa intr-un "vas-epava" de plastic (pentru unii chicioasa alegere, mie imi este simpatic dpdv estetic)
    doua tipuri de substrat pentru plante JBL (aquabasis2cm si manado2.5cm) peste care am adaugat nisip ornamental negru3cm (spalat foarte bine in prealabil)
    termometru
    incalzitor pentru acvariu de aceasta dimensiune

    in filtru am pus 16ml easy start de la easy-life
    in acvariu am pus 16ml Biotopol si 5ml Profito
    am adaugat mancare ca pentru 2 pesti
    lumina din dotarea acvariului provine de la o lampa daylight 15W Narva
    Intrebarile mele sunt:

    1 - in cat timp pot considera ca acvariul este ciclat?
    2 - in cat timp pot trasnfera pestii astfel incat sa nu apara probleme sau chiar tragedii
    3 - cand transfer pestii, pun si apa din acvariul vechi in acvariul nou?