Results 1 to 4 of 4

Thread: Pesti black molly ies cu gura la suprafata pret de cateva secunde.

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    4
    Post (Dis)Likes

    Pesti black molly ies cu gura la suprafata pret de cateva secunde.

    Va salut,sunt acvarist incepator,am un acvariu de 63 litrii brut cu apa cam 50 litri net, populat cu 4 black molly,1 corydoras paleatus,1 corydoras albino.
    Acvariul nu a avut ciclare decat o zi,filtrul este sunsun hj532 este plantat cu cateva fire de cerapteri cornuta,1 fir de valisneria, 2 salate de suprafata, 1 calorina substrat de 6-7 mm(preferam 3-4 mm dar nu mai aveau in animax), incalzitorul sta constant la 26 grade lumina este asigurata de o lampa cu bec economic 28 w 6400k si 1400 lumeni,apa o tratez peste noapte cu aqua safe.
    Pestii black molly(masculii) ies la suprafata si ciupesc cu gura apa fara a manca ceva,si se la innot. Acest fenomeni se intampla la fluctuatii diferite de timp,sunt vioi se hranesc, femela este gestanta(asa am primit-o de la o doamna ce le tinea cu 20 de ciclide si au usor aripioarele ciupite),iar pestii ii am de marti.
    Filtrul baga aer prin furtunas.Rog ajutor,si imi cer scuze pentru postarea aceasta dezordonata.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    TIMISOARA
    Posts
    48
    Post (Dis)Likes
    Nu exista ciclare pt o zi. Acvariul este neciclat si presupun ca exista o anumita concentratie de amoniac in apa care nu este pe placul pestilor.
    Ape limpezi va doresc tuturor

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    4
    Post (Dis)Likes
    Nu am avut ce face,am primit pestii in cadou,pestii sunt vioi,iar acum nu mai fac ce faceau acum 2 ore,acum ciugule plantele.

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    4
    Post (Dis)Likes
    Quote Originally Posted by Stefan Marian Alexandru View Post