Results 1 to 7 of 7

Thread: Buna la toti

  1. #1
    Junior Member DjSannan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    Oradea
    Posts
    22
    Post (Dis)Likes

    Buna la toti

    Salutare tuturor,pot spune ca nu sunt nici macar incepator,poate veti rade de mine si veti spune ca ce anume mai cauta si asta pe aici din moment ce nu stie nimic despre acvaristica.Imi plac pestii foarte mult in acvariu si m-am decis sa imi iau si eu unul,nu dispun de fonduri multe Apropo sunt Cristi din Arad,As dori sa imi iau un acvariu care are urmatoarele specificatii (momentan doar atat imi pot permite):

    Acvariu cu dimensiunile 40x25x25cm, din sticla de 3mm grosime;
    Capac de plastic modern care include un tub fluorescent de 11W;
    Filtru intern;
    Incalzitor 25W cu termostat;
    Termometru.

    Deci e doat cu de toate mai trebuie pestii,plantele ,mancarea,vitaminele cam atat imi pot permite momentan.

    As vrea sa cresc pesti exotici,banuiesc ca sunt cam scumpi,daca stiti voi pesti exotici mai ieftini si cam ce ar mai trebui la pesti exotici si la acvariu in plus pe langa cele enumerate mai sus?

  2. #2
    Base member
    Join Date
    May 2009
    Location
    Bucuresti
    Posts
    400
    Post (Dis)Likes
    Salut,
    Inainte de a face orice achizitie legata de acvaristica, e bine sa te informezi despre fiecare detaliu ce tine de ceea ce iti doresti.
    Acvariul de care spui cu dimensiunile 40x25x25cm, 25 litri este un acvariu NANO, care NU este recomandat incepatorilor.
    Daca vrei sa cresti pesti exotici, iti trebuie unul sau mai multe acvarii mai mari, pentru incepatori se recomanda un acvariu mai mare.
    Pesti mai ieftini gasesti pe forum la diversi useri.
    Bafta

  3. #3
    High member mihai_casian's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    739
    Post (Dis)Likes
    Salut Cristi si Bine ai venit!