Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: pesti morti!

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    6
    Post (Dis)Likes

    pesti morti!

    Va salut,

    Am un sistem aquaponic (sistem recirculant intre plante si rezervorul cu pesti). Rezervorul este un ibc de 1000L. Sistemul este nou, neciclat(nu sunt sigur ca exista bacterii pentru nitrificare).
    PH=7.5
    Amoniac <0.5

    pestii au murit din a 2-a zi de cand i-am pus in sistem. Aerarea este mai mult decat suficienta! iar volumul de apa este in jurul a 2000L.

    M-ar ajuta enorm daca imi puteti spune daca este o boala sau pur si simplu este vorba de ceva toxic in bazin. Urmeaza sa ma duc cu apa la niste teste amanuntite.
    Nu cred ca este vorba de amoniac in sistem pentru ca au murit mult prea repede!
    Sunt incepator absolut in ceea ce priveste pestii. Va rog aveti rabdare
    Mutlumesc!
























  2. #2
    Base member aLLLx's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Targu Jiu
    Posts
    454
    Post (Dis)Likes
    In ce sunt plantate plantele? Ma refer la substrat nu la recipiente.

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    6
    Post (Dis)Likes
    Argila expandata.

  4. #4
    Base member stefannicolae1978's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Bucuresti
    Posts
    326
    Post (Dis)Likes
    Carasii de balta sunt printre cei mai rezistenti pesti. Traiesc in conditii mizere si in ape limitate in proprietati chimice benefice.

    In mod sigur moartea a survenit datorita unui surplus de substante nocive.

    Cati pesti populau acel bazin?

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    6
    Post (Dis)Likes
    cam 50, ma duc cu apa la niste analize amanuntite

  6. #6
    Base member stefannicolae1978's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Bucuresti
    Posts
    326
    Post (Dis)Likes