Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 153

Thread: Jurnal acvariu marin 400 l

  1. #1
    Member
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Gura-Humorului
    Posts
    119
    Post (Dis)Likes

    Jurnal acvariu marin 400 l

    Buna ziua,
    Nici nu stiu cu ce sa incep, proiectul a inceput acum aproape jumatate de an.
    Sunt incepator in acvaristica marina, nu am avut nici macar o bucata de piatra vie, de acvariu nici nu poate fi vorba
    Dupa cum spuneam de mai bine de jumatate de an incerc sa citesc tot ce imi pica in mana.
    In acest moment sunt la detaliile tehnice ale acvaristicii, filtrare, parametrii apei, iluminare, incalzire, optimizare etc.


    Descrieri tehnice:
    Acvariu 1300 x 550 x 550 => aproximativ 400 l apa
    Sump 1200 x 500 x 600 => aproximativ 360 l apa


    Detalii acvariu:

    -sticla de 10 cu fund de 12mm intaritura tip h in partea de sus.
    -doua gauri scurgere laterale spate, fi 32 pe care se vor monta "overflow boxuri" interne.
    -iluminarea se va face cu 4 x T5 54w + 2 x 150W MH

    Detalii sump
    - bazin foarte mare compartimentat
    - schimb de apa foarte usor fara a intrerupe sistemul
    - refugiu de aproximativ 80 l
    - sistem wet & dry
    - rezervor apa osmoza

    Scopul acestui proiect:
    -initierea in acvaristica marina cu posibilitatea extinderii sistemului pentru a obtine un acvariu de recif de succes.


    Filtrarea

    - wet & dry cu aproximativ 20 l bio balls Aqua-Medic
    - Skimmer Aqua-Medic Turboflotor 1000 Multi SL
    - refugiu in care intentionez sa folosesc macro alge cu iluminare inversa
    - aproximativ 30-40 kg live rock

    Iluminarea
    - Aqua-Medic Ocean Light 2 x 150 w + moonlight(spoturi leduri albastre)
    - 4 x 54 w T5 neoane (aici inca nu am nimic cumparat si mai astept sugestii)

    Miscarea apei
    - pompa principana este un Aqua-Medic OR 3500 + OR 2500(ori va fi de rezerva ori vor merge amandoua)
    - 2 x Tunze 6040