Page 1 of 24 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 234

Thread: My own green corner

High member DecaDurabolin's Avatar
    Post (Dis)Likes

My own green corner

Va salut cu respect. Am nevoie din partea voastra de putin timp si rabdare, sunt incepator in acvaristica, si as vrea parerea unor persoane mai avansate in acest domeniu.

Am achizitionat acum cateva zile un acvariu hexagonal de plastic, ce vine impreuna cu capac, filtru pentru apa,pompa de apa cu piatra, cateva plante, si 2 pesti Neon.

Am dat foarte putini bani ( 80 ron ) si am inceput sa repar si sa fac ce pot eu mai bine pentru pestisori. Am pus niste nisip in el, spalat in prealabil. Am reparat pompa de apa si am spalat bine filtrele ( sunt o improvizatie, sunt practic 2 bureti taiati incat sa incapa acolo ). Am introdus si o lumina in el ( un neon de 6 W, marca Philips ),care imita foarte bine lumina de zi, de vreme ce am citit ca asa este cel mai bine.

Acum ce urmeaza sa mai fac : sa cumpar niste Zeolith, Aqualon si niste burete special, pentru a filtra cat mai bine apa, asta de pe un site specializat.
    Urmeaza sa schimb nisipul, am cumparat 4 kg de nisip foarte frumos, din magazin specializat.
    SI mai vreau sa cumpar 2 sau 4 neoni,si poate cateva Ciclide Africane.

Acum intrebarile mele :
    1. cu lumina am procedat bine?
    2. Zeolith si Aqualon, precum si buretele special sunt bune de ceva? Pompa mea de apa se afla deasupra, prinsa de capac, si intra cam toata in apa, o elice mica din el impinge apa din acvariu catre o zona in care sunt 2 filtre, precum si 4 bile negre de plastic, cu santuri pe ele. E un circuit al apei ca sa zic asa. Apa iese din pompa pe un tub de plastic, si intra imediat intr-un burete negru, din burete mai jos este un alt burete mai mic, si cele 4 bile nerge, cu santuri pe ele. Eu vreau sa adaug cumva acolo, in locul buretilor, Zeolith-ul, Aqualon-ul si poate cumpar niste bile noi, am inteles ca se gaseste asa ceva. Este ok?