Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 53

Thread: de ce se tulbura apa in acvariu (inverzeste) ?

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Suceava
    Posts
    13
    Post (Dis)Likes

    de ce se tulbura apa in acvariu (inverzeste) ?

    Buna, sunt un incepator . Am un acvariu de aproape 3 luni. Pana saptamana trecuta totul era o.k. - apa limpede. Dar treptat a inceput sa se tulbure pana a ajuns verde. Am filtru (Fan), aerator pus intr-un filtru buret si schimb 20-25% din apa de 2 ori pe saptamana. Apa o tin intr-un butoi in care am si aerator. Pestii nu par sa aiba vreo boala.
    Ma poate ajuta cineva in acest sens?
    Multumesc.

  2. #2
    User banat
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2,262
    Post (Dis)Likes
    Cumva din intamplare iti bate lumina solara in bazin? Apoi sa sti ca temperaturile ridicate au un rol major in acest lucru. Da mai multe detalii despre bazin.

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Suceava
    Posts
    13
    Post (Dis)Likes

    de ce se tulbura apa

    Buna,
    Nu bate lumina direct pe acvariu. Dar am observat ca in ultimul timp a crescut temperatura in acvariu (si in camera). Acvariul are neoane, plante, nisip pt acvariu, sanitari, radacini, 2 nuci de cocos (curatate si fierte inainte de a le pune).
    Am crezut initial ca se infunda-se Fan-ul dar nu era infundat. Poate e din cauza ca am spalat buretele din filtru prea des?

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bucuresti - Unirii
    Posts
    91
    Post (Dis)Likes
    Cand clatesti filtru prea des, poti sa distrugi colonia de bacterii de care acvariu are nevoie. Si 50% schimbare de apa pe saptamana , este un pic cam mult. Incearca o data pe saptamana 30%, si clateste filtru o data la 2 chiar 3 saptamani. Daca se infunde mai des de atat, inseamana ca nu merge bine sau ai acvariu prea populat.

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Location