PDA

View Full Version : Ajutor PLS apar niste pete albe pe pesti ! ! !



Asassinul
19-06-2007, 01:31
*Acvariu de 70 L , neon Filips 18W , Filtru resun 1100L , nisip granule 1-2 si 2-4 si 2 plante :mrgreen: pesti 3 Xifo si un rechin pangasius* Acvariu de 7 zile* Sunt incepator *
Apar niste pete albe pe pesti ! !
am obeservat ca inatoarea stanga nu o mai misca dupa care a inceput sa se descompuna sa zic asa dupa care a aparut langa inatatoare pe corp, m`am gandit sa il separ de ceilalti, l`am separat dupa care a murit doarece nu aveam cum sa ai dau aer (l`am pus intr`un borcan din lipsa de alt acvariu) , a II a zi a aparut la celalalt Xifo pe gura dupa care la circa 4 - 5 ore se extins pana la ochi ,m`am uitat mai atent si am obeservat ca se facuse asa ca niste firicele foarte mici (pufos) dupa 2 zile a murit in acvariu principal, a III a zi a aparut si la al III lea xifo pe coada 3-4 puncte o inotatore sub burtica e in descompunere sa zic asa....
- Vreau sa imi spuneti si mie ce boala ar putea fi ?
- Cu ce pot scapa de ea ?
- Pot scapa de bacteria asta sau ce naiba o fi daca spal acvariu filtru nisip... si arunc plantele ?
- Daca da cu ce anume pot spala ?

bogayman
19-06-2007, 03:07
Cred ca boala pe care o ai se numeste popular "gris". cauta pe forum si vei gasi o gramada de articole si explicatii despre ea...

Pana ce te lamuresti ce e cu boala pune temp la incalzitor 31-32 grade (peste 30 sa fie)

In rest iti voi da niste sfaturi (pt incepatori):

1) pangasius NU e rechin ... si vezi ca ajunge (dc are spatiu) la 130cm :lol: scapa de el (plus ca am citit pe forumuri ca mananca plante - cand creste...)

2) acvariu ar fi trebuit ciclat inaite (cauta pe forum ciclare si vei afla ce este) ... oricum e tarziu sa discutam despre acest mic amanunt...