PDA

View Full Version : boala sau mancati de alti pesti???



BaLZAQ
21-02-2006, 18:33
salut
am si eu un acvariu de vreo 3 luni(sunt clar incepator).azi dimineata cand am plecat la scoala toti pesti erau intregi dar cand am venit acasa am abservat ca lipseau 2 dintre ei.Am aruncat o privire mai atenta si i-am vazut pe fundul acvariului morti........sincer nu stiu numele pestilor morti(am cautat pe Acvarist si nu am dat de ei)dar ii pot descrie:SUNT PESTI DE DIMENSIUNI MICI CAM 3 CM SI AU PE SPATE SPRE COADA UN TRIUNGHI NEGRU. ....amandoi sunt (erau) din aceasta specie.cand iam gasit nu erau intregi :aveau burtile mancate,se vedeau oasele,nu mai aveau ochi(mentionez ca amandoi erau la fel)........nu cred ca ar fi o boala(nu stiu) poate au fost mancati de ceilalti pesti(MENTIONEZ CA IN ACVARIU INAFARA DE ACESTI 2 PESTI MAI AM UR PESTI:XIPHO,pallas,NEON,TETRAZONA,CORYDORAS)...... .IMI PUTETI SPUNE VA ROG CARE ESTE PROBLEMA? SI CARE DIN ACESTI PESTI DIN ACVARIUL MEU IAR FI PUTUT MANCA? :( :( :(

vA MULTUMESC SU VA ROG SA-MI SCUZATI EXPRIMAREA DAR NU AM DESTULE CUNOSTINTE DESPRE ACVARISTICA.....SI SPER SA-MI PUTETI DA UN RASPUNS
MULTUMESC

BaLZAQ
26-03-2006, 22:22
ma ajuta careva si pe mine..........????.........

mona
26-03-2006, 22:39
Nu prea putem sa-ti spunem noi de ce au murit pestii tai, mai ales ca nu ai dat prea multe amanunte. Erau deja bolnavi, nu ai observat nimic ciudat la ei? E putin probabil sa-i fi omorat ceilalti pesti, probabil au murit iar ceilalti au profitat de asta. Corydoras sigur mananca cadavrele de pe fund, au atentat si la scalarul care mi-a murit mie in acvariu, dar l-am scos repede.

Johnny
27-03-2006, 03:17