PDA

View Full Version : propunere de intilnire la cluj



ralucel
02-04-2007, 22:31
salut!
a incercat si bogdan sa faca o reuniune la cluj, dar nu s-a prea inghesuit lumea. incerc si eu (ca doar fetele sint refuzate mai greu :)). sint mai noua si pe forum si in lumea acvariilor, dar cred ca tuturor clujenilor si celor din zona ne-ar fi prielnic sa ne cunoastem, sa stam de povesti, sa facem schimb de informatii si impresii.
le putem face prin oras sau, prin rotatie, la fiecare acasa, sa facem studii de caz pe acvarii :p
as propune o prima intilnire simbata sau duminica, in prima saptamina dupa pasti.
astept feedback!
raluca

Dudi
03-04-2007, 19:29
Cu toate ca nu stau deocamdata in cluj...voi veni si eu la intalniri cand sunt pe acolo. Mai cunosc acvaristi clujeni si le voi spune de topicul acesta ;) Bafta!

mihai_voltaj
04-04-2007, 13:43
Eu sunt incepator in asa ceva si pot zice ca inca chiar nu stiu mai nimic despre domeniul asta asaca mmi-ar fi foarte foarte de folos ointalire de acest gen . asa ca astept cu nerabdare sa vad cand si unde se stabileste

ralucel
04-04-2007, 15:16
eu am zis propunere de la inceput: simbata sau duminica, in saptamina de dupa pasti. asta dupa cum poate fiecare. eu pot simbata toata ziua, iar duminica numai dupa 5-6 dupa-masa.
ca loc, daca sinteti de acord cu "plimbatul" pe la cite unii, ma ofer prima. cu ocazia asta poate mai primesc idei pentru redecorarea acvariului :)
raluca

woolphy
04-04-2007, 19:10
Eu vin oriunde si oricand :lol: . Doar sa postati ora si locul. Precizez totusi ca eu in primul week-end dupa pasti pot doar duminica deoarece plec din tara pentru cateva zile si revin duminica dimineata :? . Mi se pare buna ideea cu intalnirile la cineva acasa prin rotatie dar hai sa se si anunte cei care pot sa isi puna "cuibul" la dispozitie pe durata a cateva ore. Eu as putea dar nu tot timpul. :oops:

Dudi
11-04-2007, 16:45
daca faceti weekendul acesta vin si eu :mrgreen:

ralucel
11-04-2007, 22:05