PDA

View Full Version : Filtru biologic



antiterra
08-11-2006, 20:12
am un acvariu si am ajuns cu el in stadiul in care vreau sa-mi iau si un filtru ... ce imi recomandati si ce este acela un filtru biologic

Va multumesc

shadyworld72
08-11-2006, 20:28
De obicei se recomanda pompele interne de apa,care sunt foarte populare si relativ ieftine.Filtrul biologic este acel filtru in care se aduna bacteriile folositoare acvariului.De exemplu,popularul burete cu o mica piatra de aer in el este un filtru biologic.Aerul provenit de la pompa de aer(vibrator) forteaza apa sa treaca prin filtru,unde are loc un complex proces biologic ce intretine respectivele bacterii.Eu detin un filtru biologic destul de mare si foarte simplu,vezi posturile referitoare la el,poate iti faci singur unul,daca nu,apelezi la noi:D

Johnny
08-11-2006, 23:21
Filtrul biologic este doar buretele cu piatra de aer.Cele cu pompa sau cele externe sunt atat mecanice cat si biologice.De exemplu partea mecanica a filtrului extern poate fi considerata un burete grosier sau vata de perlon , iar partea biologica ar fi bioballs ceramice sau orice suport care ar permite o dezvoltare a bacteriilor denitrificatoare.Deci practic partea mecanica retine impuritatile de dimensiuni mai mari iar partea biologica transforma nitritii in nitrati.Daca nu stiti cu ce se "mananca" nitritii si nitratii citit articolul "Primul acvariu"

shadyworld72
09-11-2006, 00:49
Stim despre ce este vorba,stai linistit!:)

antiterra
10-11-2006, 11:35
multumesc foarte mult pentru raspunsuri, am sa va urmez sfaturile. Dar sunt foarte curios sa aflu ce imi recomandati intre :pompa + burete + piatra + filtru intern si pompa + burete + piatra + filtru extern ? filtrul extern poate provova "valuri" in apa ?

lupul-sur
10-11-2006, 12:45
Filtru extern este cel ami indicat. Provoaca si valuri si tot ce vrei.

mikehorizon
01-12-2006, 21:47
Domne foarte interesanta discutia dar eu de alceva sint curios: